Avižinių dribsnių ir burnočio sėklų kvadratėliai

Puikus kvadratėliai sveikam užkandžiui. Tinka pasiimti su savimi į darbą, kelionę ar įdėti vaikui į mokykla. Ne tik sveika, bet ir labai skanu.

Atsispausdinti receptą
Avižinių dribsnių ir burnočio sėklų kvadratėliai
Servings
Ingredients
Servings
Ingredients
Instructions
  1. Į dubenėlį beriame čhią sėklas ir užpilame 6 a.š. vandens.
  2. Pasmulkiname riešutus.
  3. Į didelį dubenį beriame avižinius dribsnius, burnočio sėklas ir riešutus. Pagardiname cinamonu, druska ir gerai permaišome.
  4. Supjaustome datules.
  5. Į smulkintuvą dedame bananus, išmirkytas čiją sėklas, pilame kokosų aliejų, klevų sirupą, susmulkiname iki vientisos masės ir pilame ant avižinių dribsnių.
  6. Dedame datules ir gerai permaišome.
  7. Kepimo formą tepame aliejumi arba išklojame kepimo popieriumi. Paruoštą masę dedame lygiu, 1-1,5 cm. sluoksniu.
  8. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20 minučių.
  9. Ištraukiame, palaukiame 20 minučių ir supjaustome.
Recipe Notes
  1. Datules galima pakeisti razinomis, džiovintais abrikosais ir kt.

Kakaviniai rutuliukai su čili

Ko gero skaniausi kada nors ragauti žaliavalgiški saldainiai. Nesu jų gerbėja, bet šie pavergė mano širdį. Tobulas saldaus ir aštraus skonių derinys!

Šie fantastiški saldainiai yra absoliučiai nenuodėmingi ir nesukelia mums grėsmės priaugti svorio (kilogramais, aišku, nepatarčiau valgyti),  tačiau odos, medžiagų apykaitos procesams, virškinimui ir imunitetui jie yra tikras gėris.

Atsispausdinti receptą
Kakaviniai rutuliukai su čili
Servings
Ingredients
Servings
Ingredients
Instructions
  1. Visus ingredientus dedame į smulkintuvą.
  2. Sutriname iki vientisos masės.
  3. Dedame į šaldytuvą 10-15 min.
  4. Iš masės formuojame rutuliukus, apvoliojame kokosų drožlėse, kakavoje, smilkintuose riešutuose ir palaikome šaldytuve 20 minučių.
Recipe Notes
  1. Kakavą galite pakeisti kerobu.

Aguonų – sezamų sėklų pienas

Augalinio pieno pasirinkimas yra labai platus: migdolų, kanapių, anakardžių riešutų, sojų, ryžių, avižų. Man skaniausias yra būtent aguonų – sezamų sėklų pienas. 
Sezamų sėklose yra proteino, angliavandenių, nervus stiprinančio magnio, kalcio. Jos stiprina kraujagyslių sistemą, greitina kraujo krešėjimą, gerina medžiagų apykaitą, mažina migrenos skausmus.
Aguonų – sezamo sėklų pienas padeda sustiprinti plaukus ir nagus.

Atsispausdinti receptą
Aguonų – sezamų sėklų pienas
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Iš vakaro užpilame aguonas ir sezamų sėklas 1 stikline vandens.
  2. Ryte aguonas ir sezamų sėklas perplauname. Beriame į virtuvinį kombainą, dedame datules, pilame 0,5 l vandens ir sumalame iki vientisos masės.
  3. Sumaltą masę perkošiame per dvigubai perlenktą marlę ir gerai nuspaudžiame.

Saldžiarūgščiai baklažanai su datulėmis

Man patys skaniausi baklažanai yra saldžiarūgščiame padaže. Šiame patiekale saldumo suteikia datulės, rūgštumo – pomidorai, šiek tiek aštrumo – prieskonių mišinys.

Atsispausdinti receptą
Saldžiarūgščiai baklažanai su datulėmis
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Supjaustome baklažanus.
  2. Apibarstome druska, sudedame į dubenį ir paliekame 10-15 minučių.
  3. Iš datulių išimame kauliukus ir supjaustome nedideliais gabaliukais.
  4. Pomidorus dedame į dubenį, užpilame karštu vandeniu. Šiek tiek palaukiame, nulupame odeles ir supjaustome nedideliais kubeliais.
  5. Baklažanus nuplauname ir supjaustome nedideliais kubeliais.
  6. Keptuvėje ant vidutinės ugnies įkaitiname 2-3 v.š. aliejaus, beriame baklažanus ir maišant kepame 5 minutes. Sumažiname ugnį, uždengiame dangčiu ir troškiname apie 10 min.
  7. Baklažanus iš keptuvės dedame į dubenį.
  8. Keptuvėje ant vidutinės ugnies įkaitiname 1-2 v.š. aliejaus, beriame pomidorus, datules ir troškiname 5 minutes.
  9. Dedame baklažanus, pagardiname prieskoniais, druska, permaišome, uždengiame dangčiu ir troškiname dar 5 minutes. troškinimo pabaigoje galima pagardinti žolelėmis (petražolėmis arba kalendra).
  10. Tiekiame šiltą su ryžiai, bulvių koše ar paplotėliais.

Uogų kokteilis

Linai – vaistas nuo šimto ligų. Linų sėmenys yra labai vertingas maisto produktas, turintis daug svarbių maistingų medžiagų, tai yra mikroelementų, ląstelienos, mangano, vitamino B1 ir nepakeičiamų riebalų rūgščių alfa-linoleno (omega-3). Tyrimai parodė, kad linų sėmenys turi antioksidantinių savybių, ir gali sumažinti vėžio, diabeto ir širdies ligų riziką.

Atsispausdinti receptą
Uogų kokteilis
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Įdedame visus produktus į virtuvinį kombainą.
  2. Įpilame vandens, kad beveik apsemtu ir susmulkiname iki vientisos masės.
Recipe Notes
  1. Jei datulės kietos, reikėtu pamirkyti 15-20 minučių.