Avižinių dribsnių ir burnočio sėklų kvadratėliai

Puikus kvadratėliai sveikam užkandžiui. Tinka pasiimti su savimi į darbą, kelionę ar įdėti vaikui į mokykla. Ne tik sveika, bet ir labai skanu.

Atsispausdinti receptą
Avižinių dribsnių ir burnočio sėklų kvadratėliai
Servings
Ingredients
Servings
Ingredients
Instructions
  1. Į dubenėlį beriame čhią sėklas ir užpilame 6 a.š. vandens.
  2. Pasmulkiname riešutus.
  3. Į didelį dubenį beriame avižinius dribsnius, burnočio sėklas ir riešutus. Pagardiname cinamonu, druska ir gerai permaišome.
  4. Supjaustome datules.
  5. Į smulkintuvą dedame bananus, išmirkytas čiją sėklas, pilame kokosų aliejų, klevų sirupą, susmulkiname iki vientisos masės ir pilame ant avižinių dribsnių.
  6. Dedame datules ir gerai permaišome.
  7. Kepimo formą tepame aliejumi arba išklojame kepimo popieriumi. Paruoštą masę dedame lygiu, 1-1,5 cm. sluoksniu.
  8. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20 minučių.
  9. Ištraukiame, palaukiame 20 minučių ir supjaustome.
Recipe Notes
  1. Datules galima pakeisti razinomis, džiovintais abrikosais ir kt.

Kalendrų kokteilis

Jei mėgstate kalendrą, šis kokteilis jums. 
Kalendrą vadina kiniška petražole, ir Kinijoje ji iš tiesų labai populiari. Kalendroje ypač gausu vitamino C, P ir B grupės vitaminų. Ji gerina medžiagų apykaitą, kraujo sudėtį, gerina širdies veiklą, stiprina kraujagysles, mažina skausmą sergant gastritu, turint opų, padeda suvirškinti sunkų maistą, varo tulžį, šlapimą, turi antiseptinį poveikį, mažina nervingumą, dirglumą.

Atsispausdinti receptą
Kalendrų kokteilis
Servings
asm
Ingredients
Servings
asm
Ingredients
Instructions
  1. Įdedame visus produktus į virtuvinį kombainą, įpilame vandens, kad beveik apsemtu ir susmulkiname iki vientisos masės.

Tropinis žaliasis kokteilis

Atsispausdinti receptą
Tropinis žaliasis kokteilis
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Įdėdame visus produktus į virtuvinį kombainą, įpilame kokosų vandens ir susmulkiname iki vientisos masės.

Kvietinė košė su užkeptais rabarbarais ir bananais

Savaitgalį pradėjome labai skania koše. Ją pagardinau orkaitėje užkeptais rabarbarais ir bananais. Rabarbarų sezonas yra labai trumpas, tai jam pasibaigus galima juos pakeisti obuoliais, kriaušėmis. Tokią košę galėčiau valgyti kiekvieną dieną. 

Atsispausdinti receptą
Kvietinė košė su užkeptais rabarbarais ir bananais
Patiekalas Pusryčiai
Servings
Ingredients
Patiekalas Pusryčiai
Servings
Ingredients
Instructions
  1. Į puodą įpilame 1/2 st. vandens ir 1/2 stiklinės kokosų pieno. Kai užvirs, beriame kruopas, pagardiname žiupsneliu druskos, 1-2 a.š. cukraus ir verdame 20-30 minučių (jei verdant pritrūks vandens, įpilkite kokosų pieno).
  2. Rabarbarus bei bananus supjaustome ir dedame juos į kokosų aliejumi išteptą kepimo formą, apibarstome 1-2 a.š. cukraus. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 10-15 minučių.
  3. Razinas nuplauname, užpilame verdančiu vandeniu ir palaikome kelias minutes.
  4. Ištraukiame rabarbarus su bananais, beriame razinas ir permaišome.
  5. Išvirtą košę dedame į lėkštes, ant viršaus rabarbarus su bananais.

Bananų ir morkų pyragas

Kepdama šį pyragą nieko labai ypatingo aš nesitikėjau. Tiesiog norėjosi kažko paprasto, lengvai pagaminamo ir skanaus prie puodelio arbatos. Be to tai dar ir puikus būdas sunaudoti pernokusius bananus. Rezultatas nepakartojamas – purus, minkštas, drėgnas pyragas su lengva citrusine nata. 

Atsispausdinti receptą
Bananų ir morkų pyragas
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Morkas sutarkuojame smulkia tarka.
  2. Bananus sutriname su cukrumi.
  3. Bananų masę pilame į dubenį, dedame tarkuotas morkas, citrinos žievelę, pilame sviestą, 3 v.š. citrinos sulčių ir permaišome.
  4. Sodą nugesiname 1 a.š. citrinos sulčių ir pilame į bananų-morkų masę.
  5. Beriame miltus ir užmaišome tešlą.
  6. Paruoštą tešlą dedame į išklota kepimo popieriumi formą.
  7. Pyragą kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 35-40 min. (tikriname mediniu pagaliuku. Ištrauktas turi būti sausas).
Recipe Notes
  1. Kepimo formą 20 cm.
  2. *Stiklinė 250 ml.
  3. Sviestą galima pakeisti kokosų aliejumi.

Sausainiai „Cinamoninės spiralės“

Labai, labai skanūs sausainiai. Tešla gaunasi minkšta  ir paklusni. Todėl be vargo pavyko fantastiškai gražūs sausainiai. Aišku galima tešlą tiesiog iškočioti, apibarstyti cinamonu ir išpjauti formelėmis. Bet taip sausainiai yra įspūdingesni.

Atsispausdinti receptą
Sausainiai „Cinamoninės spiralės“
Virtuvė Vegetariška
Servings
Ingredients
Virtuvė Vegetariška
Servings
Ingredients
Instructions
  1. Minkštą sviestą išsukame su cukrumi ir druska.
  2. Dedame trintą bananą ir permaišome.
  3. Beriame persijotus su kepimo milteliais miltus ir užmaišome tešlą.
  4. Tešlą iškočiojame (jei lips prie kočelo, tuomet kočiokite tarp dviejų kepimo popieriaus lapų). Pas mane gavosi 2 stačiakampiai 25*20 ir vienas mažesnis.
  5. Tešlos paviršių apibarstome cukraus ir cinamono mišiniu.
  6. Susukame į vyniotinį, o tada dar į plėvelę ir dedame į šaldytuvą 1 val.
  7. Tešlą supjaustome 1 cm storio griežinėliais ir sausainius dedame ant kepimo popieriumi išklotos skardos.
  8. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje ~15 minučių.

Sezamų sausainiai

Tahini tinka ne tik humusui bei įvairiems padažams gaminti, bet ir kepiniams.
Sausainiai gavosi labai skanūs, aromatingi, tirpstantys burnoje ir ne per saldūs. Su puodeliu kvapnios arbatos tiesiog pasaka!

Atsispausdinti receptą
Sezamų sausainiai
Virtuvė Vegetariška
Servings
vnt.
Ingredients
Virtuvė Vegetariška
Servings
vnt.
Ingredients
Instructions
  1. Minkštą sviestą ištriname su cukrumi.
  2. Bananą sutriname šakute arba maisto smulkintuvu, dedame į sviesto-cukraus masę ir gerai permaišome.
  3. Dedame tahinį ir viską permaišome (jei tahini kieta, galite sutrinti maisto smulkintuvu kartu su bananu).
  4. Miltus sumaišome su kepimo milteliais, po trupučiuką beriame ir užmaišome minkštą tešlą (tešla turėtu būti minkšta ir tokios konsistencijos, kad būtų galima formuoti rutuliukus).
  5. Į lėkštę beriame sezamų sėklas (pas mane 2 v.š. sezamų sėklų ir 1 v.š. aguonų).
  6. Iš tešlos formuojame graikinio riešuto dydžio rutuliukus (12 vnt.) arba sausainius (17 vnt.) ir vieną pusę įspaudžiame į sėklas.
  7. Sausainius dedame ant kepimo popieriumi išklotos skardos.
  8. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Sausainius – 12 min., rutuliukus – 15 min.
  9. Ataušiname skardoje.

Bananiniai sausainiai

Minkšti ir labai aromatingi sausainiai. Net labiau panašūs į meduolius, kurie labai tiktu Kalėdiniam stalui, tik reikia nepamirši pagardinti tradiciniais prieskoniais. 

Atsispausdinti receptą
Bananiniai sausainiai
Servings
vnt.
Ingredients
Servings
vnt.
Ingredients
Instructions
  1. Bananą sutriname šakute.
  2. Miltus persijojame su kepimo milteliais ir soda.
  3. Sviestą išsukame su cukrumi.
  4. Į sviesto-cukraus masę pilame 1 v.š. apelsinų sulčių, dedame žievelę, bananą ir permaišome.
  5. Beriame miltus ir užmaišome minkštą tešlą.
  6. Iš tešlos formuojame graikinio riešuto dydžio rutuliukus ir dedame ant kepimo popieriumi išklotos skardos (sausainius galima papildomai apvolioti cukraus pudroje).
  7. Sausainius kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 12-15 minučių.
Recipe Notes
  1. Sviestą galima pakeisti kokosų aliejumi.

Mango ir anakardžių riešutų glotnutis

Atsispausdinti receptą
Mango ir anakardžių riešutų glotnutis
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Įdėdame visus produktus į virtuvinį kombainą, įpilame vandens, kad beveik apsemtu ir susmulkiname iki vientisos masės.

Grikių miltų sklindžiai

Kiekvienoje kultūroje yra pasninko tradicijos – pilno arba dalinio susilaikymo nuo maisto ir gėrimo vartojimo. Ekadašis – pasninkavimo laikymąsi pagal vedines tradicijas. Šią dieną atsisakoma ankštinių bei grūdinių patiekalų 
Todėl šie grikių miltų sklindžiai yra puikus pasirinkimas pusryčiams per Ekadašį. 

Atsispausdinti receptą
Grikių miltų sklindžiai
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Bananus, 1 v.š. cukraus dedame į smulkintuvą, įpilame 100 ml vandens ir susmulkiname iki vientisos masės.
  2. Sodą nugesiname 1 a.š. citrinos sulčių (turi suputoti) ir pilame į bananų masę.
  3. Į bananų masę beriame miltus ir permaišome. Po trupučiuką pilame vandenį ir užmaišome tešlą (turėtu gautis tiršta kaip sklindžiams. Galite kepti ir lietinius, tuomet įpilkite daugiau vandens). Įpilame 2 v.š. aliejaus ir permaišome dar kartą.
  4. Ant vidutinės ugnies įkaitiname keptuvę ir šaukštu pilame tešlą. Kai ant paviršiaus pradės sproginėti burbuliukai, apverčiame ir trumpai apkepame iš kitos pusės.
  5. Tiekiame šiltus su pasirinktu padažu.

Mėtinis glotnutis

Nuo seno mėtų nauda buvo pripažinta – smulkintais mėtos lapeliais balindavo dantis, kabindavo patalpose orui gryninti ir aromatizuoti, plaudavo rankas mėtomis kvepintu vandeniu. Buvo manoma, kad mėtos kvapas skaidrina protą, dėl to žymūs žmonės nešiodavo ant galvos mėtų vainikus.
Būtinai pagaminkite šį nuostabaus skonio gaivinantį gėrimą. 
Atsispausdinti receptą
Mėtinis glotnutis
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Įdedame visus produktus į virtuvinį kombainą, įpilame vandens, kad beveik apsemtu ir susmulkiname iki vientisos masės.

Traškūs sezamų sausainiai

Traškūs ir beprotiškai skanūs sezamų sėklų sausainiai. Paprastas, greitas ir labai lengvas receptas. 

Atsispausdinti receptą
Traškūs sezamų sausainiai
Servings
vnt.
Ingredients
Servings
vnt.
Ingredients
Instructions
  1. Sausoje keptuvėje lengvai apkepiname sezamų sėklas.
  2. Bananą sutriname šakute arba maisto smulkintuvu.
  3. Minkštą sviestą gerai išsukame su cukraus pudra.
  4. Įpilame vanilės ekstraktą, citrinos sultys ir permaišome.
  5. Miltus permaišome su druska ir kepimo milteliais
  6. Į sviesto-cukraus masę po trupučiuką beriame miltus ir gerai permaišome.
  7. Beriame sezamų sėklas, dedame sutrintą bananą ir gerai permaišome.
  8. Skardą išklojame kepimo popieriumi ir šaukšteliu išdėliojame tešlą.
  9. Sausainius kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 10-15 min.
Recipe Notes
  1. Sviestą galite pakeisti kokosų aliejumi.
  2. Sausainiai gaunasi pakankamai saldūs, tai galite sumažinti cukraus kiekį.

Avižinių dribsnių sklindžiai su kokosų pienu

Nerealiai gardūs sklindžiai!!! Minkšti, drėgni, kvapnūs. Buvo fantastiškai skanūs pusryčiai.

Atsispausdinti receptą
Avižinių dribsnių sklindžiai su kokosų pienu
Servings
vnt.
Ingredients
Servings
vnt.
Ingredients
Instructions
  1. Miltus sumaišome su druska ir kepimo milteliais.
  2. Į smulkintuvo indą dedame bananus, beriame avižinius dribsnius, pilame kokosų pieną ir sutriname.
  3. Sutrintą masę pilame į dubenį, beriame miltus ir gerai permaišome. Paliekame pastovėti 10 minučių.
  4. Ant vidutinės ugnies įkaitiname keptuve, pilame 1-2 v.š. aliejaus ir šiek tiek sumažiname ugnį (pas mane 4 iš 9). Dedame po šaukštą tešlos ir uždengiame keptuvę dangčių. Kai ant paviršiaus pradės sproginėti burbuliukai, sklindžius apverčiame ir kepame iki auksinės spalvos (dangčiu uždengti nereikia).
  5. Tiekiame šiltus su šviežiomis uogomis.

Bananų pyragas su citrusiniu sirupu

Tai vienas tokių pyragų iš kurių nieko labai ypatingo nesitiki. Gamini paprasčiausia skanėstą prie puodelio arbatos. Bet atkandus pirmą gabaliuką burnoje įvyksta sprogimas ir supranti, kad jis galėtu būti šventinio stalo žvaigždė. Iš pradžių jaučiamas banano saldumas, po to citrinos rūgštelė… mmm… Čia dar labai tiktu smulkinti riešutai, man atrodo, kad labiausiai tiks graikiniai. 
Aš iš pradžių net nenorėjau daryti sirupo, bet tik paragavus supratau, kad be jo būtų banalus bananų pyragas.

Atsispausdinti receptą
Bananų pyragas su citrusiniu sirupu
Servings
asm.
Ingredients
Servings
asm.
Ingredients
Instructions
  1. Bananus sutriname su cukrumi, druska ir cinamonu.
  2. Į bananų masę pilame kefyrą, sviestą ir gerai permaišome.
  3. Beriame sodą ir užpilame citrinos sultimis. Permaišome.
  4. Po trupučiuką beriame miltus ir užmaišome grietinės tirštumo tešlą.
  5. Tešlą pilame į kepimo popieriumi išklotą formą
  6. Pyragą kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 35 min. (tikriname mediniu pagaliuku).
  7. Dubenėlyje gerai išmaišome citrinos sultys su medumi.
  8. Pyragą atvėsiname 10-15 minučių, subadome šakute (aš naudojau medinį dantų krapštuką) ir šaukštu paskirstome sirupą.
  9. Palaukiame apie 30 minučių ir mėgaujamės.
Recipe Notes
  1. Bananų svoris be žievelės 265 g.
  2. Sirupui sunaudojau 1/2 citrinos sulčių - 35 g.